středa 2. července 2014

Ahoooooj

Ahoj všem!

Tak nějak i na mě dolehla módní vlna a založila jsem si blog. Tento blog se ovšem dvěmi zakladními věcmi liší od všech ostatních blogů, a to, že již zpočátku má své pravidelné čtenáře - mé nejbližší doma. Druhou odlišností je praktičnost této stránky (jsem divná a ve všem hledám praktičnost a zrovna zde je na místě!). Formou tohoto blogu jsem se rozhodla komunikovat především s mými nejbližšími, abych nemusela psát sáhodlouhé emaily, o tom jak se mám, co zrovna dělám atd..

A proč to všechno? Odlítám .. Ano, právě v tuto chvíli sedím již v letadle a jsem někde v oblacích :) ... Kam? To je ještě pořád překvápko, ale pár hodin si v tom letadle ještě posedím ;).

Každopádně na 3 měsíce opouštím Českou republiku a jedu na studijní marketingovou stáž do země nezemě. A aby ty prázdniny byly alespoň částečně prázdninami (ne, že bych si tu stáž neplánovala užít ;) tak po 2 měsících za mnou přijede má drahá polovička a s krosnou na zádech si opět dáme plně relaxační dovolenou.

No a aby byla nějaká sranda už na začátek, tak mám pro ty, kteří zde zavítali náhodou a nevědí, kam mířím, jednoduchou soutěž - tipněte si, co je má cílová destinace - a správný tipující se může těšit na pohled ! :) - malá nápověda: je tam více časových pásem! 

Tolik asi na úvod proč tento blog ...

Mějte se krásně a užívejte letních prázdnin. 
Já dám o sobě opět brzy vědět. 

i.

Žádné komentáře:

Okomentovat