pátek 3. října 2014

Bikini

Ahoj všichni !

Musím s pravdou ven. Jsem hlava děravá :( . Pokud nepoužívám diář nebo Google kalendář, tak jsem naprosto ztracena v čase i v úkolech. Proto jsem si taky až na poslední chvíli uvědomila, že jsem vám již v Santarému slíbila článek o brazilských bikinách. No a tak jsem zabrouzdala do fotoalba, které čítá přes tři tisíce fotek, a snažila se dohledat nějaké ty brazilské zadky. A našla jsem nejen je! ...


Hello everyone. 

I must confess to you with my big problem. I am incredibly forgetful :(. If I don't use my Filofax diary or Google Calendar I am totally lost in time and tasks. I realized that I promised you a post about Brazilian bikini. Luckily I have a folder with more than a three thousand photos from Brazil and I've found some pictures. Not only Brazilian butts! ... 





Here we go ... 


Jak jsem řekla, nejenom zadky... / As I said, not only Brazilian butts... 

Každopádně oceňuji snahu místních držet si figuru do plavek :) / 
Anyway I appreciate the effort of Brazilians to keep a "bikini figure"





 Můj kluk mi řekl, že se za mě stydí, protože mám moc velký spodní díl plavek (v Evropě naprosto normální velikost!). Co asi říkal tento muž své přítelkyni, to by mě opravdu zajímalo../
My boyfriend told me that he is ashamed for me that I have a very large bottom part of my swimsuit (the size of my swimsuit is absolutely normal in Europe!). I really want to know what this man was telling his girl :)

Vítejte na Copacabaně! (více info v příspěvku z Ria) / 
Welcome to Copacabana (more info in the post from Rio which will be soon)

V neděli odpoledne zde bylo přes čtyři sta tisíc lidí. Ne, opravdu nepřeháním! /
On Sunday afternoon there were more than 400 000 people! I'm not joking!



BONUS: 
Nemohla jsem si to odpustit! Helenka a její Copacabana! :) /
I apologize to others - this video is only for the Czech Republic. Something quite typical and nostalgic :)

Žádné komentáře:

Okomentovat