neděle 14. prosince 2014

Every ARTIST was once an AMATEUR

Krásnou třetí adventní neděli.

Nechápu to, minulý týden jsem zde přidávala fotky z celého týdne, kdy jsme s Lucií nosily pouze sukně, šaty a kraťasy, a dnes tady nahrávám básně, které jsme celý týden tvořily. Ten čas je neskutečný - tím víc, že už je TŘETÍ adventní neděle.. Jak jsem plánovala si Vánoce užít naplno, tak pořád něco dělám a na klasickou vánoční pohodu nezbývá čas - a bohužel to tak bude asi až do důchodu, kdy snad budu mít čas na všechny ty věci kolem Vánoc. Tím si ovšem nestěžuju, kdybyste to tak chápali. :) Každopádně, i přes všechen ten shon, si večer pálím svíčku a sem tam poslouchám vánoční melodie. Člověk si musí najít alespoň jednodušší způsob, jak si tuto slavnostní část roku užít, i přes nedostatek času. Naštěstí dárky už mám vyřešené, tudíž ty úplně největší stresy mě letos obešly velkým obloukem :))..

Abych se ale vrátila k tématu. Dnes je neděle a to znamená, že končí naše druhá týdenní výzva. Tento týden jsme v sobě hledaly skryté básníky a každý večer sepsaly pár veršů na téma dne, který jsme zrovna prožily. Musím říct, že to bylo mnohem náročnější, než vymýšlet módní kreace se sukněmi jako minulý týden. Co mě na této výzvě nejvíce potěšilo, byli lidé na G+, kteří se k nám dobrovolně připojili a psali také verše. Je hezké sledovat, že s námi někdo drží krok a jsme jeho inspirátory. Věřím, že to tahle půjde i nadále. :))
S Lucií jsme na tom stejně, obě jsme napsaly 6 dní veršů - já bohužel jeden večer nezvládla, jelikož jsem byla na vánočním večírku a poté jsem byla natolik společensky unavena, že se to básnické střevo prostě neprojevilo. Naštěstí mě Lucie zachránila a zarýmovala za mě. A stejně tak i ji zachránil její přítel Honza, který se ujal kreativity v den Luciiného svátku. :)

Mé verše si můžete přečíst níže a sledujte blog Lucie, která určitě během pár hodin doplní i ty své .. :)





A jaká je další výzva? Tentokráte to bude jednoduché - je před námi poslední celý předvánoční týden a tudíž bude potřeba

" každý den udělat něco naprosto vánočního" 

Moc se na tuto výzvu těším, i když to někdy bude dosti náročné, protože čas zkoušek se přiblížil a já budu převážně sedět v knížkách.. :( 

Tak co, jdete do toho s námi? Stačí pouze vaše vánoční činy označit hashtagem #twooverseas a sdílet je na Google+, Twitteru, Instagramu či Facebooku

Pozdrav všem, i. 

Žádné komentáře:

Okomentovat