neděle 7. prosince 2014

Life begins at the end of your Comfort Zone

Tak a jsme u konce. 
Končí naše první týdenní challenge, ve které jsme s Lucií bojovaly s příchozí zimou tak, že jsme nosily pouze sukně, šaty a případně kraťasy - prostě žádné dlouhé kalhoty. Zvládnout se to dalo, až na úterý, kdy jsem kvůli nečekané kalamitě v Praze musela nachodit cca 10 km, což v sukni nebylo úplně ideální. Ověřila jsem si tak, že nejsem holka z cukru a zvládla jsem to J. Jinak nám počasí během týdne celkem přálo, a tak jsme nemusely bojovat s mínus desíti a ledovkou na cestách.



Celou challenge bych zhodnotila jenom pozitivně J - Především jsem z šatníku vytáhla kousky, o kterých sice vím, ale z pohodlnosti je nenosím, protože ráno prostě zvítězí kalhoty, volné tričko a přes něj svetr. V jednoduchosti je krása a u mě hlavně lenost vymýšlet módní kreace - ušetřený čas raději věnuji snídani (ta mi ráno zabere v průměru půl hodiny). 

Celý týden jste nás mohli sledovat na instagramu, kde jsme porovnávaly naše outfity (mimo jiné tam je i vtipná zmínka o cukroví česko-kanadské vs. české J ). Každopádně, jak to tedy celé dopadlo, se můžete podívat níže na fotografiích. Bohužel kanadská strana mi neposkytla její fotografie, takže pro srovnání budete muset v nočním hodinách nahlédnout i k Lucii na blog. :) 

pondělí a úterý
 

 středa a čtvrtek

pátek a sobota  

 ... a dnes doma, na Moravě (je tady hrozná zima)

Ano, mám nový svetr se sobem, a budu ho nosit tak dlouho, dokud jen bude zima. Protože je boží!:)
Tímto bych také chtěla poděkovat všem, které jsem během týdne otravovala, aby mě vyfotili, a oni neremcali a cvakli (jen v pátek jsem byla nucena k výtahové selfie). Navíc jsem si tento týden splnila první položky z mého zimníhoto-do listu: navštívila jsem vánoční trhy a dala si svařák trdelníkem (a taky klobásu, i když nebyla v seznamu). 

A jaká je výzva na příští týden? Měly jsme vymyšlené super téma, ale bohužel okolnosti Vánoc nám jej překazily (resp. byla by to opravdová challenge, ale to bychom si upíraly věci s Vánoci spojené, a proto to necháme po novém roce). Tudíž následující výzva je výzvou kreativní.

"krátký verš reflektující den, který jsme zrovna prožily"


Pro pobavení nezapomeňte sledovat náš Two_overseas instagram, a pokud se cítíte býti majiteli básnického střeva, budeme jenom rády, když se k naší výzvě přidáte a svůj verš budete sdílet na instagramu, G+, Facebooku či Twitteru s hashtagem #twooverseas. 

Hezkou druhou adventní neděli, 
i.

Žádné komentáře:

Okomentovat